درباره چسنکو

تاریخچه و توضیحات مختصر از فروشگاه چنسکو

شرکت گلاب و عرقیات گیاهی چنس با هدف گسترش محصولات سلامت محور در سال 1397 توسط متخصصان طب سنتی و تولیدکنندگان نخبه و مجرب محصولات گیاهی در شهر برزک کاشان تاسیس گردیدبا توجه به پیشینه کاشان درتولید عرقیات و گلاب و محصولاتی گیاهی این پتانسیل را برای منطقه بوجود آورده که محصولی با کیفیترا تولید نماید فعالیت اصلی شرکت چنس تولید گلاب و عرقیات گیاهی ، دارویی و عصاره های گیاهی ،دارویی با کیفیت بالا، جهت استفاده در بخش طب سنتی کشور و مصارف عمومی و همچنین صادرات به کشورهای دیگر جهت شناساندن طب سنتی ایران میباشد. این شرکت در حال حاظر حدود 100 نوع محصول تولید میکند که مواد اولیه آن گیاهان دارویی مرغوب میباشد.  علاوه بر تولید گلاب و عرقیات گیاهی این شرکت پیشرو در تولید محصولات جدید و متنوع گیاهب با بسته بندی متفاوت و با کیفیت بالا که برای اولین بار در ایران تولید گردیده اند.

این محصواتن عبارتند از :

لیوانهای دمنوش دار گیاهی که این امکان را برای مصرف کننده بوجود می آورد تا به راحتی این محصولات را استفاده نمایند و همچنین معجون های سنتی و گیاهی که عصاره و چکیده ی خواص گیاهان دارویی گوناگون در یک پک میباشد و از لحاظ اثر بخشی به دلیل استفاده صد در صد مواد موثره بالا جهت درمان بیماریها بسیار موثر بوده که رضایت مشتریان خود سند محکمی این ادعا میباشد.شرکت چنس داری سیب سلامت از سازمان غذا و دارو میباشد که سیب سلامت مهمترین مجوز غذایی وثبتی کشور در زمینه تولید محصولات غذایی ، دارویی و …. محسوب میگرددبه همین سبب شما مصرف کنندگان عزیز میتوانید با خیال آسوده محصولات این شرکت را خرید و مصرف نمایید.

ما و همکاران ما در بخش تولید ، آزمایشگاه ؛ طب سنتی و تحقیق و توسعه شرکت تمام تلاش خود را بر این نهاده ایم اگر قرار است محصولی وارد بازار گردد از همه لحاظ در حد بالایی از کیفیت برخوردار باشد به همین دلیل هنگام خرید مواد اولیه از جمله گیاهان دارویی و… کیفیت مرغوب بودن آن و زمان برداشت و جغرافیای گیاهان برای ما از اهمیت بالایی برخوردار است شرکت چنس امیدوار است بتواند همواره باعث رضایت مشتریان خود کردد و از انتقادات و پیشنهادات مشتریان خود در امر تولید و بسته بندی و … استقبال مینماید .

مهمترین سرمایه ما اعتماد مشتریان و مصرف کنندگان محصولات چنس میباشد که مدیریت و پرسنل شرکت همواره عزم خود را جزم نموده تا با همت و پشتکار و همچنین مطالعه و استفاده از راهکارهای علمی و سنتی در جهت افزایش ایت رضایت گام های موثری بردارد.

پیام مدیر عامل

به نام خداوند جان وخرد ........ کزین برتر اندیشه نگذرد
خداوند نام و خداوند جای........ خداوند روزی ده رهنمای

اینجانب مدیر تولیدات محصولات چنس وظیفه خود دانسته و میدانم که در امر توسعه ی تولیدات داخلی مرغوب وبا کیفیت و حلال – در حیطه صنعت فرآورده های گیاهی ، عرقیات گیاهی و گلاب تمامی تلاش خود را به کار ببرم. در این راستا نتیجه ای که حاصل شده ، به کارگیری دانش و فن آوری روز و نصب و راه اندازی ماشین آلات پیشرفته و افزایش روز افزون کیفیت و تنوع محصولات چنس است. به کارگیری نیروی متخصص و کار آمد و متعهد نیز در این راه سخت و پر فراز و نشیب کمک شایانی بوده است لذا براین باور هستم که بدون خرد جمعی و مشورت با یکایک مسئولین در قسمت های مختلف اعم از کارشناسان تهیه مواد اولیه مرغوب مدیران خطوط تولید، مسئولین آزمایشگاه و… در نهایت سازمان فروش – رشد و ترقی روز افزون گروه چنس حاصل نمیشود.بدیهی است چنس همچنان از پشتیبانی و حمایت مشتریان عزیز و گرامی و مصرف کنندگان تشکر مینماید .لذا از خداوند میخواهیم که در قبال این حمایت و پشتیبانی و وفاداری و اعتماد به مجموعه چنس توانایی خدمتگذاری عنایت فرماید تا بیش از پیش ، با تولید و صادرات محصولات با کیفیت ، سرباز صدیقی باشد در جهت توسعه آوازی نام پر افتخار ایران در اقصی نقاط جهان.

ارادتمند – عبدی

ویژگی های منحصر به فرد

  • صد در صد طبیعی
  • کاملا بهداشتی و پاستوریزه
  • بدون هرگونه مواد افزودنی و مواد نگه دارنده
  • نوشیدنی مفید با خواص دارویی هر محصول
  • بسته بندی بسیار شیک
  • تهیه شده از مواد اولیه با کیفیت بالا

فاز توسعه:

این شرکت اخیرا اقدام به اخذ مجوز چندین طرح تولید و بسته بندی محصولات گیاهی و طبیعی از قبیل سرکه های طبیعی ، نوشابه های طبیعی برپایه های گیاهی ، لیوانهای یکبار مصرف دمنوش دار ، شربتهای گیاهی نموده است.

واحد کنترل کیفیت

در این واحد مواد اولیه و محصولات نهایی توسط  کارشناسان واحد کنترل کیفی و مسئولین فنی با مجهزترین امکانات آزمایشگاهی از لحاظ بهداشتی و کیفیت و بسته بندی بطور مداوم کنترل میگردند

اهداف:

  • تولید محصولاتی منطبق با معیارهای جهانی
  • افزایش کیفیت و کمیت مستمر محصولات
  • ایجاد تنموع محصولات بر پایه گیاهی با توجه به ذائقه ی مصرف کنندگان ایرانی
  • توسعه روز افزون بازارهای داخلی و خارجی
  • تلاش در جهت حفظ محیط زیست
  • تکریم مشتری